5 Şubat 2012

DANBO

Evet bende delirdim sonunda.Baktım Danbo siparişi veremiyorum internetten çıktısını alıp kendim yaptım :D ...Malümünüz fotoğraf çekmeyi seviyorum...Dünya Fotoğrafçıları ki bunlar genelde japon dostlar habire kartondan bir robotun fotoğrafını çekip duruyorlar bende düştüm tabii peşine 
burdan ulaşabiliyorsunuz kendilerine ama sanırım bayağı zahmetli oluyor :D...


Danbo Japonyada Yotsuba serisinden popüler bir robot manga kahraman... Daha açıkçası çizgi roman karakteri...Danbo ismi danboru kelimesinden geliyor. Japonca bükülmüş karton anlamına geliyor danboru...


Youtube dan bulduğum en yardımcı Danbo yapım videosu bu ...





İşte benim denemelik yaptığım Danbo



Ve dediğim gibi bu denemelik aslını sonra yapacağım...Şimdide dünyadan Danbo manzaraları...








Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Portakalmavisi bir; hüzünleri dibine kadar yaşamadan terketmeyen, sonrasında da ardına dönüp bakmayan hüzünbaz zamanlar cambazı....

pin

yukarı